Kao najveći operativni sistem za mobilne uređaje na svetu, Android služi raznovrsnoj zajednici programera, proizvođača uređaja i korisnika. I, kako je rastao – sa više od tri milijarde Android uređaja širom sveta – rasla je i Android vizija. Kompanija Google veruje da Android brend i način na koji se on vizuelno prikazuje svetu, treba da odražavaju osnovni etos Android operativnog sistema – da bude otvoren, iterativan i inkluzivan. To je i razlog ažuriranja vizuelnog identiteta Androida koji sada bolje predstavlja Android zajednicu.
Šta se sve krije iza nove promene logotipa
Tokom protekle decenije, Android brend je prošao kroz nekoliko ažuriranja kako bi modernizovao svoj izgled i evoluirao u skladu sa potrebama zajednice. U 2019. godini, na primer, promenjen je logo kako bi bio pristupačniji i lakši za čitanje. Google je takođe promenio i način na koji imenuje Android izdanja – sa fantastičnih (npr. Android Lollipop) na jednostavne (npr. Android 14), čineći naredna izdanja jasnijim i lakšim za razumevanje.
Svaki put kada Google „dorađuje“ Android brend, procenjuje ne samo potrebe koje se menjaju, već i buduće ciljeve. Kompanija zna da ljudi danas žele više izbora i autonomije, i želi da brend reflektuje Android: nešto što ljudima daje slobodu da stvaraju pod njihovim uslovima. Kao otvorena platforma, važno je da i tehnologija i brend budu poziv za ljude da kreiraju, povezuju se i rade više sa Google-om na Android uređajima.
Novi vizuelni elementi crpe inspiraciju iz „Material“ dizajna kako bi upotpunili paletu brendova kompanije Google, i naravno, kako bi bili prilagodljivi. Osveženi i dinamični robot se pojavljuje tamo gde se Android povezuje sa ljudima, zajednicom i kulturnim momentima. Može odražavati individualne strasti, ličnost i kontekst.
Sa ovim ažuriranjem, primetićete suptilne promene koje pomažu u povezivanju Android-a sa Google-om. Pored toga što se kompanija udaljila od svoje dugogodišnje stilizacije malim slovima (android), uzdiže Android logo tako što piše veliko početno slovo „A“, dodajući veću težinu njegovom izgledu kada se postavi pored Google-ovog logotipa. Iako je dodala više karakteristika jedinstvenih za Android, nova Android stilizacija bliže odražava Google-ov logotip i stvara ravnotežu između njih. Iz kompanije se nadaju da će ova mala, ali značajna ažuriranja Android slova bolje komunicirati odnos između Android uređaja i Google aplikacija i usluga koje ljudi već poznaju.
Android roboti jedinstveni kao i Android zajednica
Novim ažuriranjem, Android robot je postao istaknuti deo logotipa, odražavajući razigranost koju ljudi očekuju od Android-a. Najprepoznatljivijem neljudskom članu Android zajednice Google daje potpuno novi 3D izgled.
Kao deo najnovijeg ažuriranja, Android robot je postao istaknuti deo logotipa, odražavajući razigranost koju ljudi očekuju od Androida. Danas Google najprepoznatljivijem neljudskom članu Android zajednice daje potpuno novi 3D izgled.
Bugdroid — lice i najprepoznatljiviji element Android robota — sada se pojavljuje sa više dimenzija i mnogo više karaktera. Iz kompanije Google kažu da su želeli da Bugdroid bude dinamičan kao i sam Android. Takođe, ažuriran je i izgled celog robota kako bi mogao lako da prelazi između digitalnog i stvarnog okruženja, čineći ga svestranim i pouzdanim pratiocem na svim kanalima, platformama i kontekstima.
Novi aspekti identiteta brenda, kao što su ažurirani logo i 3D Bugdroid robot, počeće da se pojavljuju na Android uređajima i drugim mestima kasnije ove godine, objavljeno je na zvaničnom blogu kompanije.